باشگاه مشتریان ” هادیران ” راه اندازی شد

به منظور ارائه خدمات ویژه به مشترکین، باشگاه مشتریان هادیران راه اندازی شد.

هادیران از ارایه دهندگان برتر اینتنرنت پرسرعت در شمالغرب کشور به با هدف تکریم هر چه بیشتر مشتریان و ایجاد ارتباطی صمیمی و پویا میان مشتریان، از اول مهر ماه ۱۳۹۷ باشگاه مشتریان خود را راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت هادی نت آذر (هادیران )، این مجموعه ارائه دهنده خدمات نوین در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات با توجــه به استقبال و حمایــت مشتریان از خدمات و سرویس های ارایه شده توسط این مجموعه از یک سو و ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشتریان خود از سوی دیگر، اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان هادیران نمود.
مهندس مجیدی  مدیریت هلدینگ هادیران در ادامه اظهار داشت ، هادیران در این باشگاه قصد دارد مشتریان بالفعل و بالقوه خود را با جوایز و تخفیفات ویژه قدردانی نماید.
بنابراین گزارش از این پس مشتریان فعلی هادیران که به عضویت این باشگاه درآمده اند، می توانند پس از ثبت نام با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد باشگاه شوند .
لازم به ذکر است مشترکان قبلی و مشترکان جدید هادیران پس از عضویت در باشگاه می توانند با ثبت  فاکتورهای های خرید ، معرفی مشتری ، شرکت در نظرسنجی و … در جشنوارها و طرح های که به مناسبت های مختلف از سوی هادیران اجرا می شود، شرکت نموده و با کسب امتیاز از تخفیفات و جوایز ویژه در نظر گرفته شده ویژه جشنواره ها استفاده کنند.

مشتریان  هادیران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به نشانی club.hadiran.ir مراجعه کنند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.