باشگاه مشتریان (Loyalty Club)
این طرح در نظر دارد با استفاده از امکانات موجود در عرصه تکنولوژی های نوین ، راه حلی جامع جهت ارتقاء کمی و کیفی نحوه ارائه خدمات رفاهی ، مبتنی بر سیستمهای IT ارائه نماید.
باشگاه مشتریان کاملا هوشمند و اتوماتیک
ارائه گزارشات کامل و تحلیلی
مبتنی بر بازخورد خود مشتری
اجرای منظم و دقیق باشگاه مشتریان
بات تلگرامی برای عضویت در باشگاه مشتریان و ارائه خدمات بدون کارت
برآورده ساختن نیازهای یک سازمان در انتخاب یک سامانه جهت تجمیع و یکپارچه سازی خدمات متنوع رفاهی سازمان با استفاده از روش های نوین وجذاب
ارائه خدمات به روش های مختلف
۱-کارت الکترونیکی ویژه به کلیه اعضاء
۲-اختصاص کد جداگانه برای هر یک از اعضا به جهت شناسایی و دریافت خدمات
ارائه خدمات ایده آل و تسهیلات متنوع بواسطه کارت های الکترونیکی
ایجاد شبکه ارائه کنندگان خدمات
خرید با تخفیف ویژه اعضاء باشگاه از مراکز ارائه کالا و خدماتی که به سامانه اضافه شده اند.
شارژ بن کارتهای ویژه جهت استفاده اعضاء
سرویس فروش اقساطی برای کلیه اعضاء با مراکزی که تمایل به ارائه کالا یا خدمات خود به صورت اقساط دارند.
جهت مشاوره در واتساپ ریز درخواست خود را
به شماره ۱۱۱ ۴۷ ۲۲ ۰۹۳۶ مهندس مجیدی ارسال نمایید.
بدون دیدگاه